Retail

Veel van onze producten zijn te vinden in de retail, oftewel de supermarkt. Offerman bedient retail klanten binnen Nederland, maar ook in delen van België en Duitsland, waarbij we in Nederland verreweg het grootste marktaandeel hebben. Met deze retail-klanten hebben wij jarenlange contacten en intensieve relaties opgebouwd waardoor goede samenwerkingen zijn ontstaan. Onze producten zijn te vinden in de vleeswaren-schappen van deze retail-klanten, in het bedieningsmeubel en in het zelfbedieningsmeubel.

Met collega’s in Category Management, Trade Marketing, Sales én het Winkelbegeleidingsteam leveren wij niet alleen het product, maar vooral concepten en de bijbehorende positionering. Deze collega’s zijn gespecialiseerd in de retailmarkt en kennen alle facetten van de food branche, waardoor zij goede adviezen kunnen geven.

Offerman is marktleider op het gebied van Category management. Jarenlang hebben we data verzameld en verwerkt in onze eigen geïntegreerde database. Hierdoor kunnen wij precies zien waar de kansen en knelpunten van onze klanten liggen. Of het nu op regioniveau, segment, merk of verpakkingsgrootte is, dit kunnen we met onze unieke database allemaal inzichtelijk maken voor onze klanten. We analyseren de trends in de markt, we zoeken naar nieuwe kansen en vergelijken de kwaliteit van de producten. Vervolgens bedenken wij nieuwe concepten, helpen we met de positionering en ten slotte controleert ons Winkelbegeleidingsteam de uitvoering en adviseert en ondersteunt de winkels waar nodig. Wij bieden het totaalpakket aan waardoor we uniek zijn in onze categorie aanpak!

Onze focus ligt op marktgroei: we gaan tot het uiterste om onze klanten goed te laten presteren. Successen worden gevierd wanneer onze klanten door onze adviezen en producten een fair-share stijging bereikt hebben. We willen de categorie samen met onze klanten naar een steeds hoger niveau tillen. Dat is waar we het voor doen!
Offerman gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.